Drogerie Super-Pharm z pierwszą polską kampanią wizerunkową

Październik to wyjątkowy miesiąc dla sieci Super-Pharm, która po raz pierwszy w swojej historii wystartowała z kampanią wizerunkową. Komunikacja pod hasłem przewodnim „Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” ma na celu podkreślenie pozycjonowania marki, jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w dogodny sposób znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty - niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty, w których występują osoby reprezentujące szerokie grono Klientów marki, w tym influencerka branży beauty – Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako Maxineczka. W melodyjny sposób, bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu – produktach eko, do włosów, dermokosmetykach, perfumach, czy kosmetykach do makijażu m.in. Kontrast między urodą, charakterem oraz potrzebami postaci podkreśla otwartość marki na różnorodność. Ponadto, dzięki ujęciom z procesu robienia zakupów w sklepach stacjonarnych, w aplikacji, czy online, spot podkreśla również omnikanałowy charakter Super-Pharm. Całość spina pełen mocy cover utworu „I love rock’n’roll”, który wraz z szybkim montażem i bogactwem barw, nadaje reklamie dynamicznego charakteru.  

„Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” to dla nas niezwykle wyjątkowy projekt – komentuje Magdalena Albińska, Marketing Director Super-Pharm. Dotychczas nasza komunikacja marketingowa opierała się głównie na promocjach cenowych. Czuliśmy, że choć jest to ważne, nie odzwierciedla jednak naszych wartości, kultury organizacyjnej, czy postawy – tego w co wierzymy jako Super-Pharm i kim chcemy być dla naszych Klientów i pracowników. Według badań, akceptacja jest obecnie jedną z najważniejszych niespełnionych potrzeb Polaków. Tymczasem jej brak stanowi olbrzymie źródło stresu, frustracji i życiowego niezadowolenia. Jako marka ukierunkowana na dbanie o holistyczny dobrostan naszych Klientów, chcemy coś z tym zrobić – dlatego w reklamie wspieramy akceptację, odchodzimy od jednowymiarowego i stereotypowego podejście do np. kwestii płci, czy wieku i podkreślamy piękno różnorodności. Od dawna stawiamy ludzi w centrum naszych działań - szerzymy postawę inkluzywności, wspieramy naszych Klientów eksperckimi poradami bez tabu, nieustannie rozwijamy naszą szeroką ofertę produktów i usług, aby najlepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów. W nowej kampanii chcieliśmy to w końcu zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców. Dzięki temu mamy nadzieję, że poczują jaką postawę chcemy wspierać i w jakim kierunku będziemy się rozwijać jako firma.

Od 17 października spoty będą pojawiać się w stacjach Grupy TVN, Polsat oraz na tematycznych kanałach TVP. Ponadto w przestrzeni outdoorowej przez cały listopad będą widoczne plakaty z key visualem kampanii. Dedykowane grafiki trafią na backlighty w dużych miastach w Polsce oraz ukażą się w postaci siatek wielkoformatowych w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu oraz w Katowicach.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Bardzo. Zakup mediów tradycyjnych powierzono Agencji Wavemarker, a mediów digitalowych Agencji MasterMind.

Marka Super-Pharm to unikalne połączenie apteki, drogerii oraz perfumerii. W kilkunastu sklepach, do trzech wymienionych filarów, dołącza również salon optyczny Super-Pharm Optic. Tym co wyróżnia markę są doświadczeni konsultanci, którzy oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Wyjątkowy jest także sam asortyment, ponieważ Super-Pharm oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące