Od 1 września Biuro Reklamy TVN24 wprowadza nowy cennik emisji materiałów reklamowych na antenie stacji. TVN24 zdecydował się na podniesienie cen emisji reklam średnio o ok. 15%. (więcej poniżej)
- Przemawia za tym znaczący wzrost zasięgu stacji w ostatnim roku, szczególnie po wejściu TVN24 w maju br. do największej telewizji kablowej UPC oraz silna pozycja tego medium na tle oglądalności kanałów telewizyjnych dystrybuowanych przez platformy cyfrowe i sieci telewizji kablowych - informuje tvn 24.
Zdaniem nadawcy zmiany w cenniku dotyczą również uporządkowania systemu sprzedaży i dostosowania oferty do potrzeb reklamodawców oraz domów mediowych.
W nowym cenniku utrzymany zostaje podział sprzedaży na spotową i pakiety spotów. Poza dotychczas istniejącymi pakietami ilościowymi spotów w liczbie 50 i 100 wprowadzone zostają dodatkowe 25 i 75. Dokładniej zostały ustalone proporcje emisji spotów pomiędzy poszczególne pory emisji w ciągu dnia. Zwiększono ilość pasm w cenniku i dostosowano do niej zmianę wartości emisji spotów w pasmach.

- Wraz ze zmianą cennika TVN24 wprowadza do swojej oferty listę programów przeznaczonych do sponsorowania - dotyczy to zarówno programów emitowanych na antenie jak i planowanych pozycji programowych. Rozwijana będzie również sekcja sprzedaży specjalnej odpowiedzialna za współpracę z klientami przy nietypowych projektach reklamowych, często realizowanych z innymi mediami z Grupy ITI - mówi Katarzyna Kulak z tvn 24.











