Drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour pod hasłem rozwoju współpracy z dostawcami

W dniach 7-8 września br. w Warszawie odbędą się drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour. Celem wydarzenia jest wypracowanie najlepszej oferty świątecznej dla klientów oraz zaprezentowanie nowych rozwiązań w zakresie marki własnej, IT, marketingu oraz CSR . Sukces pierwszej edycji Targów dowiódł, że jest to kluczowe wydarzenie handlowe oraz istotny element budowania przewagi konkurencyjnej Carrefour w okresie bożonarodzeniowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour po raz drugi zgromadzą największych partnerów handlowych Spółki, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych. Wydarzenie jest organizowane przez Carrefour Polska, aby ułatwić sklepom zapoznanie się z ofertą producentów oraz dostawców marek międzynarodowych, lokalnych oraz marki własnej, ze szczególnym naciskiem na ofertę świąteczną. Z jednej strony pozwala to dostawcom na zaprezentowanie swojej najlepszej oferty, a z drugiej na budowanie bezpośrednich relacji między działami handlowymi, sprzedażowymi i operacyjnymi Carrefour oraz dostawców.

- Jednym z głównych celów Carrefour w Polsce jest rozwój i zacieśnianie relacjiz dostawcami. Dlatego tegoroczna edycja targów jest już nie tylko okazją do zaprezentowania i wyboru najlepszej oferty świątecznej do naszych sklepów, ale także do wzajemnego wysłuchania potrzeb i oczekiwań oraz do zaprezentowania nowości, które wprowadzamy do naszej współpracy powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. W tym roku Carrefour zaprezentuje dostawcom innowacje w zakresie marki własnej, rozwiązań informatycznych, cross marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, których celem jest zwiększenie efektywności wzajemnej współpracy oraz budowanie dodatkowych wolumenów sprzedaży w okresie przedświątecznym dodał Guillaume de Colonges.

Targi Dostawców Carrefour odbędą się w centrum konferencyjnym MT Polska w Warszawie. Na przestrzeni ponad 5 500 metrów kwadratowych, swoją ofertę świąteczną zaprezentują najwięksi dostawcy sieci z kategorii produktów świeżych, produktów dużej konsumpcji oraz po raz pierwszy: produktów sezonowych oraz importowanych. Dodatkowo, podczas targów na specjalnym stoisku zostaną zaprezentowane produkty marek własnych, z uwzględnieniem nowych marek wprowadzanych przez Carrefour w Polsce na wyłączność. Nowością na targach będzie również prezentacja wyposażenia i oferty nowego sklepu Express convenience, a także funkcjonalności aplikacji mobilnej Mój Carrefour oraz inicjatyw CSR, których celem jest walka z marnotrawstwem żywności. Działania w tym zakresie są głównym elementami programu STOP Marnotrawstwu, które Carrefour promuje w 2016 roku wśród dyrektorów swoich sklepów, dostawców, franczyzobiorców i pozostałych partnerów biznesowych firmy. 

Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour są wydarzeniem zamkniętym, na który wstęp mają wyłącznie pracownicy oraz dostawcy sieci. Jednocześnie jest to największe spotkanie z partnerami handlowymi, które Carrefour organizuje w Polsce. Przyczynia się ono do zacieśniania wzajemnych relacji, zwiększenia atrakcyjności oferty bożonarodzeniowej sklepów wszystkich formatów, a tym samym pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży przed Świętami.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+