Duracell przekaże Moc Uśmiechu podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Boże Narodzenie to radosny czas dla dzieci — niestety, nie dla wszystkich. Wiele dzieci znajduje się w bardzo trudnej sytuacji: zostały porzucone, są zaniedbywane. Ich biologiczni rodzice z powodu choroby alkoholowej, biedy czy niezaradności życiowej nie mogą ich wychowywać. Chcąc przekazać dzieciom odrobinę więcej radości i uśmiechu w nadchodzące Święta Bożego Narodzenia, Duracell — światowy lider w sprzedaży baterii na świecie[1] razem ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce organizuje kampanię „Moc Uśmiechu”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Każdy z nas może przekazać swój mały gest wsparcia dla Podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych wspierając kampanię na dwa różne sposoby:

  • Polubić (za pomocą symbolu „like”) wpis poświęcony kampanii „Moc Uśmiechu” na profilu Duracell Polska (Faceobok.com), który zostanie opublikowany 6 grudnia 2014 roku. Za każde polubienie wpisu Duracell przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce złotówkę na budowę boiska sportowego w Kraśniku.

Jesteśmy dumni ze współpracy z marką Duracell, dzięki której wspólnie przekażemy „Moc Uśmiechu” podopiecznym naszego Stowarzyszenia. Dotacja pieniężna pomoże nam promować aktywne formy zabawy, które odgrywają ważną rolę w rozwoju fizycznym i emocjonalnym dzieci. Sport istotnie pomaga w wychowywaniu dzieci z dużym bagażem życiowych doświadczeń: uczy współdziałania w grupie, wytrwałości, a także pozwala uporać się z trudnymi emocjami. Akcja zostanie dodatkowo wsparta przez znane osobistości ze świata kultury i mediów, co mamy nadzieję, wpłynie bezpośrednio na jej świadomość wśród fanów na Facebook’u i wysokość wsparcia finansowego przeznaczonego na budowę boiska sportowego w Kraśniku - powiedziała Karolina Kamińska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

  • Za każde opakowanie baterii Duracell Turbo Max zawierające 8 sztuk baterii lub za każde dwa opakowania zawierające 4 sztuki, sprzedane w dniach od 17 listopada do 14 grudnia, Duracell przekaże jedną baterię na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Baterie zostaną wykorzystane w zabawkach, które Podopieczni z SOS Wiosek Dziecięcych otrzymają jako prezenty gwiazdkowe w nadchodzące Święta. Marka planuje przekazać do 20 000 baterii.

W Boże Narodzenie wszyscy powinniśmy się uśmiechać i mieć powody do radości. Jesteśmy zaszczyceni tym, że możemy wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce i przekazać nieco świątecznej magii jej Podopiecznym. Dzięki zaangażowaniu Fanów na Facebook’u, którzy polubią wpis umieszczony na Fanpage’u Duracell Polska oraz Konsumentów kupujących nasze baterie, dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych będą mogły rozwijać się poprzez wspólną, aktywną zabawę z rówieśnikami. Używając baterii Duracell w zabawkach w długie zimowe wieczory i korzystając z boiska sportowego w słoneczne dni roku. Kampanię „Moc Uśmiechu” prowadzimy na kilku rynkach Europy - mówi Anita Boros, przedstawicielka marki Duracell.

Duracell jest światową marką nr 1 w sprzedaży baterii1, która od prawie 100 lat dostarcza energii do urządzeń elektronicznych. Oferując Konsumentom najdłużej działającą baterię alkaliczną – Duracell Turbo Max[2] oraz będąc nr 1 marką baterii do zabawek rekomendowaną przez rodziców[3], Duracell ułatwia i zachęca do aktywnej i kreatywnej zabawy.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce – oficjalny partner kampanii, jest największą na świecie międzynarodową organizacją pozarządową zajmującą się zapewnianiem troskliwej opieki rodzinnej potrzebującym dzieciom oraz wsparciem rodzin, będących w trudnych warunkach życiowych. SOS Wioski Dziecięce już od ponad 60 lat dokładają starań, by dzieci dorastały w atmosferze miłości, szacunku i bezpieczeństwa.

[1]Na podstawie danych sprzedażowych Nielsen.

[2] Bateria AA. Dane uśrednione dla wszystkich urządzeń.

[3] Rekomendowana marka baterii. Badanie na grupie 250 rodziców dzieci w wieku 0-15 lat, użytkowników baterii w ostatnich 12 miesiącach, przeprowadzone w Polsce, w styczniu 2014 roku, przez niezależny instytut badania opinii.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu