Średnia sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do kwietnia 2015 roku wyniosła 77 063 egz., czyli o 5,17 proc. mniej niż w całym 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do 2005 roku średni wynik tego miesięcznika zmniejszył się o 16,96 proc. Do 2008 roku „CD Action” notował delikatne wzrosty sprzedaży, a potem wyniki tego tytułu systematycznie spadały - w porównaniu do całego 2008 roku średnia sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała o 21,33 proc.
Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w ciągu 10 lat poszła do góry o 215,01 proc. do 55 672 egz. Należy jednak zwrócić uwagę na ogromne wzrosty sprzedaży tego miesięcznika w 2006 roku i 2007 roku - w ciągu tych dwóch lat średnie wyniki zwiększyły się niemal dziesięciokrotnie. W 2007 roku tytuł ten sprzedawany był średnio w liczbie 152 469 egz. Od tego czasu sprzedaż „PC Formatu” systematycznie spadała (wyjątkiem był tutaj 2012 rok) - średnie wyniki tego miesięcznika zmalały łącznie o 63,49 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wprost-o-72-proc-w-dol-a-polityka-o-32-proc-sprzedaz-tygodnikow-opinii-od-2005-roku-raport ##
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż w porównaniu do 2005 roku zmniejszyła się o 69,09 proc. do 34 422 egz.
Najsłabiej zaś wypadł „Chip”, który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w ciągu 10 lat spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 81,10 proc. i wyniosła 11 548 egz.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakt-o-38-proc-w-dol-a-gazeta-wyborcza-o-63-proc-sprzedaz-dziennikow-od-2005-roku-raport ##

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.











