Duże zmiany programowe szykują się od września zarówno w MTV Polska jak i MTV Classic. (więcej poniżej)
- Najważniejszym jesiennym projektem jest akcja MTV Łowi. Nowościami, na które chciałbym zwrócić uwagę, są także produkcje innych oddziałów MTV, które premierowo pokażemy od września w naszej ramówce: "Dismissed" (randka-bitwa, gdzie o względy głównego bohatera danego odcinka rywalizuje dwóch przedstawicieli przeciwnej płci i tylko jeden z nich ma szansę na wygraną - mówi nam Jarek Burdek, dyrektor programowy MTV Polska.
Tymczasem rewolucja czeka MTV Classic. Zostanie wprowadzona nowa strategia dotycząca tzw. pozycjonowania tej stacji.
- Chcemy obniżyć grupę docelową i skonstruować jak najlepszy program odpowiadający fanom dobrej muzyki w wieku 25-39 lat. Nazwa MTV Classic ma być rozumiana nie jako telewizja prezentująca klasyczne klipy, ale jako telewizja muzyczna z klasą, która oferuje ciekawą rozrywkę dla wymagających widzów - dodaje Jarek Burdek.

- Klasa, styl, rozrywka, kultowość, autorytety - tym ma się charakteryzować MTV Classic.
Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Jarkiem Burdek, dyrektorem programowym MTV Polska.











