Dwa kółka za SMS'a

Akcja SMSowa dla Paoli

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ruszyła letnia promocja soków Kesz, produkowanych przez firmę Paola. Celem akcji jest budowa świadomości marki oraz wzrost jej popularności na polskim rynku soków owocowo- warzywnych. Kampania oparta została na konkursie SMSowym.

Każdego dnia trwania akcji można zostać posiadaczem dwóch kółek- rowerów górskich. Ponadto do wygrania jest także sprzęt turystyczny. Kompleksową obsługą przedsięwzięcia od strony komunikacji SMSowej zajęła się agencja marketingu mobilnego adMobile. Zabawa trwa przez całe wakacje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"