Z Agory odchodzi dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej”

Od 1 marca br. dział marketingu „Gazety Wyborczej” (Agora) zostanie przemianowany na dział promocji – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Jego działaniami pokieruje jako szefowa Agnieszka Placek, jej zastępczynią będzie Katarzyna Stożek. Z Agory po siedmiu latach odchodzi dyrektor marketingu Michał Bauer.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Z Agory odchodzi dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej”
Michał Bauer (fot. materiały prasowe)

Jak wynika z informacji Wirtualnemedia.pl, od 1 marca dział marketingu „Gazety Wyborczej” będzie funkcjonował jako dział promocji. Do jego zadań należeć będą m.in. sprzedaż i promocja papierowego wydania „Wyborczej” i jej magazynów, kampanie wizerunkowe całej marki, obsługa patronatów oraz organizacja wydarzeń (redakcyjnych i sprzedażowych).

Po siedmiu latach w Agorze z firmą żegna się dyrektor marketingu Michał Bauer. Jak poinformowano w wewnętrznej wiadomości, „wybrał pracę poza Wyborczą”.

Działem promocji będzie kierować jako szefowa Agnieszka Placek, jej zastępczynią będzie Katarzyna Stożek. W dziale ponadto zatrudnionych jest sześć osób. Zespół raportuje do dyrektorki sprzedaży „Wyborczej” Joanny Kwas.

Agnieszka Placek z Agorą związana jest od 2002 roku, w przeszłości była kierowniczką promocji katowickiej „Wyborczej”.

Katarzyna Stożek pracuje w „Wyborczej” od 2007 roku, ostatnio jako marketing project manager.

Bauer pracował w Agorze jako dyrektor marketingu od 2017 roku, na stanowisku zastąpił Joannę Kmiecicką. Z „Wyborczą” związany był od 1991 roku – najpierw jako dziennikarz, a potem szef promocji poznańskiego oddziału. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę.

Bauer był także szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.

W Agorze obecnie trwają zwolnienia grupowe. Z pracą pożegna się 180 osób (150 osób z „Gazety Wyborczej” i 30 osób z Gazeta.pl), proces trwa od 12 lutego do maksymalnie 31 marca. Wedle szacunków firmy, redukcja zatrudnienia ma kosztować ok. 10 mln zł.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji