Dyrektorka marketingu Lisek.App założyła agencję komunikacyjną

Na rynku debiutuje agencja Serca, oferująca kompleksowe wsparcie w obszarach public relations, reklamy, mediów oraz treści cyfrowych. Założyła ją Justyna Sztengreber, ekspertka z 15-letnim doświadczeniem, która jest jednocześnie dyrektorką marketingu Lisek.App. Zespół agencji tworzą też Tomasz Milewski i Laurentyna Niedzieska.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dyrektorka marketingu Lisek.App założyła agencję komunikacyjną
fot. materiały prasowe

Agencja Serca powstała z myślą o markach, które chcą prowadzić przemyślaną, spójną i wyrazistą komunikację — zarówno w przestrzeni publicznej, jak i w kanałach cyfrowych. Agencja oferuje pełne spektrum działań: od strategii komunikacyjnych, przez media relations, branded content i kampanie reklamowe, po działania niestandardowe i treści, które żyją w internecie, a nie tylko w tabelce mediowej.

Pierwszym klientem agencji jest marka Lech, należąca do Kompanii Piwowarskiej. Zespół SERC odpowiada za jej działania w zakresie PR ongoing i aktywacji specjalnych.

Agencja współpracuje także na stałe z doświadczonymi twórcami i konsultantami: Bartkiem Czarkowskim, Martyną Antecką oraz zespołem redakcyjnym serwisu Donald.pl.

Serca oferuje usługi z zakresu PR (public relations, strategie reputacyjne, komunikacja kryzysowa), reklama (kampanie reklamowe, działania ATL/BTL, kreacja i copywriting), media (media planning, branded content, współprace redakcyjne i partnerskie) i memy (kultura internetu, komunikacja digital native, treści viralowe). 

– Agencja Serca to partner dla marek, które chcą prowadzić komunikację z charakterem, opartą na dobrej strategii, aktualnym kontekście kulturowym i języku, który odbiorcy rozumieją i czują. Naszym celem jest tworzenie rozwiązań, które działają — w świadomości, w mediach i w wynikach – mówi Justyna Sztengreber, założycielka agencji. 

Tomasz Milewski ostatnie 3 lata spędził w agencji VML jako account director gdzie kierował zespołem odpowiedzialnym za działania dla Lecha, a w latach 2022-2023 pracował dla adidas. Jego kompetencje obejmują strategiczne zarządzanie relacjami z klientami, budowanie struktur projektowych oraz skuteczne łączenie perspektywy biznesowej z kreatywnym procesem tworzenia kampanii. 

Laurentyna Niedzieska to project managerka z kilkuletnim doświadczeniem w branży medialnej (newonce) i marketingowej; specjalizuje się w prowadzeniu projektów kreatywnych, łącząc strategiczne myślenie z efektywną realizacją. 

Justyna Sztengreber to ekspertka z 15-letnim doświadczeniem, wielokrotnie nagradzana w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych, członkini Zarządu Klubu Twórców Reklamy KTR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"