Na potrzeby nowej działalności powołano dział Information Design, w skład którego wchodzą obecnie 2 osoby.
Agencja PR Mediagram poszerzyła dotychczasową ofertę - Media Relations, Customer Relations, Strategie komunikacji i Eventy - o Internet i Information Design. Działania agencji w tym zakresie obejmują przede wszystkim: opracowanie logotypów i materiałów firmowych, dobór informacji i ich strukturę na potrzeby Internetu i wydawnictw firmowych, redakcję tekstów, projekty graficzne, produkcję, a w przypadku stron internetowych dodatkowo ich późniejsze pozycjonowanie i promocję.
Wierzymy, że komunikowanie w oparciu o odpowiednio dobrane, opracowane i oprawione informacje, łatwe do odszukania i zrozumiałe dla odbiorcy, owocują najbardziej korzystnymi relacjami z otoczeniem. Dlatego usługi naszego nowego działu Information Design stanowią naturalne uzupełnienie oferty agencji Public Relations. - mówi Paulina Starzyńska, Prezes Zarządu firmy Mediagram.

W chwili obecnej w skład działu Information Design wchodzą dwie osoby.Iwona Zawistowska, związana z Mediagramem od maja 2004 roku, objęła stanowisko Account Manager. Do jej obowiązków należy koordynowanie prac zespołu Information Design, utrzymywanie kontaktów z klientami działu oraz współpraca z firmami podwykonawczymi. Nową osobą w Mediagramie jest Paweł Haltof. Jest specjalistą w zakresie Inżynierii Fotonicznej, Psychologii Informatyki i Komunikacji. Posiada bogate doświadczenie w analizie i projektowaniu stron WWW (m.in. dla instytucji rządowych, organizacji politycznych i społecznych, klubów młodzieżowych oraz firm krajowych i zagranicznych). W Mediagramie, na stanowisku Information Designer, zajmuje się projektowaniem grafiki i stron internetowych, funkcjonalnością stron WWW i architekturą informacji. W najbliższym czasie planowany jest dalszy rozwój zespołu.

W związku z rozwojem firmy, do zespołu Mediagramu dołączyła w ostatnim czasie również Ewa Czechyra, która pełni obowiązki Office Managera.
Pierwszymi klientami nowego działu zostały: Poelstra Wagteveld Investment Group (dla którego agencja przygotowała Corporate Identity oraz stronę internetową), Business Club Desiderius oraz agencja nieruchomości Emmerson. Mediagram przygotowuje również stronę internetową dla Warsaw Destination Alliance.











