Dzień bez stresu na co dzień

Nerwowe momenty za kierownicą zdarzają się wielu z nas. Jednak najbardziej stresującym momentem dla każdego kierowcy jest udział w stłuczce lub wypadku oraz ich następstwa. 28 października, w Światowy Dzień Odpoczynku dla Zszarganych Nerwów, PZU radzi jak przejść przez proces likwidacji szkód komunikacyjnych bez przeszkód. Bezstresową obsługę od początku roku doceniło aż 94% zadowolonych klientów ubezpieczyciela[1].

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W minionych trzech kwartałach 2013 r. w PZU SA 75% szkód zostało zgłoszonych przez telefon. Coraz częściej używanym narzędziem jest Internet, z którego skorzystało już 10% poszkodowanych. W Oddziale PZU za pośrednictwem konsultanta zgłasza szkody jedynie  2% osób. Z myślą o klientach PZU wypracował nowoczesne rozwiązania, pozwalające na bezstresowe przejście przez proces likwidacji szkód.

Internetowo – bezstresowo

W PZU najszybciej i najwygodniej można zgłosić szkodę przez Internet. Jest to narzędzie  dostępne 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dostępne z każdego miejsca na świecie. Można z niego skorzystać w przypadku każdego ryzyka i ubezpieczenia. Pozwala spokojnie i bez nerwów zastanowić się nad wszystkimi okolicznościami szkody, czy dołączyć dokumentację w wersji elektronicznej. Internetowy formularz nie wymaga oddzwaniania i uzupełnienia danych. Wystarczy wejść na stronę www.pzu.pl i wypełnić formularz. Zgłoszenie trafia automatycznie do likwidatora PZU, dzięki czemu może on natychmiast zacząć działać.

Po wypełnieniu formularza przez Internet klient dostaje e-mail z potwierdzeniem i numerem, pod jakim została zarejestrowana szkoda. W przypadku szkód komunikacyjnych dostaje także informację o planowanej dacie i miejscu oględzin pojazdu. Może także śledzić postęp sprawy, pobrać dokument, dodać brakującą dokumentację, a także zadać pytanie likwidatorowi.

Komunikacja bez przeszkód

PZU zadbał również o klientów instytucjonalnych, posiadających dużą flotę pojazdów oraz brokerów. Z myślą o nich stworzono specjalne konto, które umożliwia podgląd przebiegu likwidacji szkody, załączanie i pobieranie dokumentacji, ustalanie miejsc oględzin, jak również generowanie raportów. Dzięki temu klient może w pełni analizować i kontrolować proces zarówno po stronie swojej, jak i PZU.

Dla usprawnienia likwidacji szkód PZU uruchomił platformę do wymiany informacji ze współpracującymi podmiotami, m.in. warsztatami naprawczymi, firmami zajmującymi się sprzedażą pojazdów i uszkodzonego mienia w zakresie sprzedaży pozostałości poszkodowych oraz Internetowy Moduł Rozliczeń z usługodawcami assistance.

[1] Badanie satysfakcji na próbie 5600 klientów PZU po doświadczeniu z procesem likwidacji szkody, 2013.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"