"Dzień Dobry TVN" na czele śniadaniówek. Program TVP2 zyskał widzów

W październiku najchętniej oglądanym programem śniadaniowym było "Dzień Dobry TVN". Gromadziło niemal 380 tys. widzów. Pozycję wicelidera utrzymało "Pytanie na śniadanie", notując wzrost względem poprzedniego miesiąca. Program Polsatu zamyka podium.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Dzień Dobry TVN" na czele śniadaniówek. Program TVP2 zyskał widzów
Prowadzący program "Dzień Dobry TVN"

W drugim miesiącu po wakacjach liderem programów śniadaniowych pozostaje "Dzień Dobry TVN". W październiku poranny magazyn tej stacji oglądało średnio 376 tys. widzów, dając stacji TVN 8,19 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 9,84 proc. w grupie 20-54 i 8,82 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Rok do roku widownia "Dzień Dobry TVN" pozostała niemal bez zmian (format zyskał jedynie 354 widzów), podobnie jak udziały w rynku (nieznaczny wzrost w grupie ogólnej i 20-54, spadek rzędu 0,25 proc. w grupie 16-49).

W porównaniu do wyników z września 2025 roku średnia widownia porannego programu TVN zmniejszyła się o 19 tys. osób, a jego przewaga nad "Pytaniem na śniadanie" wynosiła 76 tys. widzów (we wrześniu było to 112 tys.).

Poranny program TVN emitowany jest codziennie o godz. 7:45. Gospodarzami są: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński, Sandra Hajduk-Popińska i Maciej Dowbor, Paulina Krupińska-Karpiel i Damian Michałowski.

"Pytanie na śniadanie" zyskuje widzów

Z kolei "Pytanie na śniadanie" w październiku oglądało w TVP2 średnio 300 tys. widzów, co przełożyło się na 6,63 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,75 proc. w grupie 20-54 i 6,28 proc. w grupie 16-49.

Porównując te dane z wynikami z października ubiegłego roku, śniadaniowy program Dwójki zyskał niemal 4 tys. widzów i zwiększył udziały w każdej z grup widzów średnio o 0,5 proc. "Pytanie na śniadanie" zyskało też 17 tys. widzów w porównaniu do września tego roku.

"Pytanie na śniadanie" jest emitowane na antenie TVP2 codziennie od godz. 7:30. Obecnie program prowadzi sześć par: Marzena Rogalska i Łukasz Nowicki, Beata Tadla i Robert El Gendy, Krystyna Sokołowska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz, Anna Lewandowska i Łukasz Kadziewicz oraz Marta Surnik i Grzegorz Dobek, którzy dołączyli do grona prowadzących we wrześniu.

"Halo tu Polsat" ze spadkiem rok do roku

Trzecią pozycję w gronie najpopularniejszych programów śniadaniowych w październiku zajął "Halo tu Polsat", nadawany od piątku do niedzieli od godz. 8:00.

Średnia widownia programu Polsatu w minionym miesiącu wyniosła 194 tys. osób. To dało stacji udział w rynku w grupie wszystkich widzów na poziomie 3,82 proc., 4,21 proc. w grupie 20-54 i 4,33 proc. w grupie 16-49.

W porównaniu do października 2024 roku średnia widownia "Halo tu Polsat" zmalała o 21 tys. osób. Średnio o 0,12 proc. spadły udziały stacji w grupie ogólnej i 20-54, wzrosły za to o 0,41 proc. udziały w widowni 16-49.

Względem września br. średnia widownia "Halo tu Polsat" wzrosła z 193 do 194 tys. osób.

Tej jesieni do grona gospodarzy programu Polsatu dołączyli Aleksander Sikora i Ola Filipek, Tomasz Wolny, który tworzy ekranowy duet z Pauliną Sykut-Jeżyną oraz Ewa Wachowicz w parze z Krzysztofem Ibiszem. Bez zmian ekranowe duety nadal tworzą Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Agnieszka Hyży i Maciej Rock.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"