Polsat emituje premierowe odcinki programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" w piątki o godz. 19:55 począwszy od 5 września. Do tej pory, po trzech tygodniach na antenie, 22. edycję muzycznego show śledzi w Polsacie średnio 1,19 mln widzów.
To daje stacji udział w rynku na poziomie 11,1 proc. w grupie wszystkich widzów i 9,5 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Polsat w porze emisji programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" jest liderem zarówno wśród ogółu widzów, jak i w grupie komercyjnej.

W analizowanym okresie, między 5 a 19 września, największą widownię zgromadziło drugie wydanie muzycznej produkcji z udziałem gwiazd. Emitowany 12 września odcinek "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" zobaczyło średnio 1,21 mln widzów. Premiera przyciągnęła przed ekrany 1,2 mln odbiorców, a trzeci odcinek - 1,15 mln osób.
Nowa edycja programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" zyskała widzów
Porównując start 22. edycji "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" do wyników poprzedniej serii programu emitowanej w analogicznym okresie ubiegłego roku, muzyczne show Polsatu zyskało niemal 35 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 1,15 mln osób. Rok do roku zwiększył się także udział Polsatu zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej.

Program "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" pojawił się na antenie Polsatu wiosną 2014 roku. Obecnie prowadzącymi są Agnieszka Hyży i Maciej Rock, a metamorfozy oceniają: Piotr Gąsowski, Małgorzata Walewska, Justyna Steczkowska i Stefano Terrazzino.
Za produkcję wykonawczą programu odpowiada Endemol Shine Polska.











