Za 30-sekundowy spot przy tym niedzielnym show trzeba zapłacić 132,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów).
Nieco mniej, bo 113,4 tys. zł kosztuje reklama przy emitowanym w piątkowe wieczory programie "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", zaś na 112 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Pierwsza miłość".
107,3 tys. zł to z kolei cena spotu przy premierowych odcinkach programu "Nasz nowy dom".
Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy teleturnieju "Milionerzy" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 84,8 tys. zł.

92,6 tys. zł trzeba zapłacić za spot w emitowanym w sobotnie wieczory paśmie kabaretowym "Kabaret na żywo", a 79,4 tys. zł - za spot przy programie "Ninja vs Ninja" we wtorkowe wieczory.
Na 75,4 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Przyjaciółki", a na 70,3 tys. zł - przy środowym "K2. Jedziemy po bandzie".
Cena spotu przy "Wydarzeniach" dla emisji w niedzielne wieczory wynosi 76,4 tys. zł, zaś dla emisji w dni powszednie – maksymalnie 109,4 tys. zł.
Reklama przy emitowanym zaraz po nich serwisie sportowym kosztuje 88,8 tys. zł w niedziele i do 81,9 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 83,6 i 81,3 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP i TVN Media, podało ceny reklam na październik.











