"Taniec z gwiazdami" bije na głowę inne programy Polsatu. W cenach reklam

Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło cennik reklamowy na październik. Najwyżej wyceniono w nim spoty emitowane przy programie "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Taniec z gwiazdami" bije na głowę inne programy Polsatu. W cenach reklam
Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna

Za 30-sekundowy spot przy tym niedzielnym show trzeba zapłacić 132,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów).

Nieco mniej, bo 113,4 tys. zł kosztuje reklama przy emitowanym w piątkowe wieczory programie "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", zaś na 112 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Pierwsza miłość".

107,3 tys. zł to z kolei cena spotu przy premierowych odcinkach programu "Nasz nowy dom".

Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy teleturnieju "Milionerzy" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 84,8 tys. zł.

92,6 tys. zł trzeba zapłacić za spot w emitowanym w sobotnie wieczory paśmie kabaretowym "Kabaret na żywo", a 79,4 tys. zł - za spot przy programie "Ninja vs Ninja" we wtorkowe wieczory.

Na 75,4 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Przyjaciółki", a na 70,3 tys. zł - przy środowym "K2. Jedziemy po bandzie".

Cena spotu przy "Wydarzeniach" dla emisji w niedzielne wieczory wynosi 76,4 tys. zł, zaś dla emisji w dni powszednie – maksymalnie 109,4 tys. zł.

Reklama przy emitowanym zaraz po nich serwisie sportowym kosztuje 88,8 tys. zł w niedziele i do 81,9 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 83,6 i 81,3 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVPTVN Media, podało ceny reklam na październik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą