Trzy dotychczas pokazane odcinki “Dzień dobry wakacje” (emisja w soboty o 9.00) obejrzało średnio 610 tys. widzów, co dało stacji 14,51 proc. udziału w grupie 4+ i 17,64 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej TVN w tym paśmie miała tylko 390 tys. oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 8,97 proc. i 10,31 proc.
Program cieszy się jednak mniejszą widownią niż odcinki “Dzień dobry TVN” nadawane w zeszłym miesiącu, które śledziło 840 tys. widzów przy udziale na poziomie 17,36 proc. w 4+ i 20,75 proc. w 16-49. Mimo tego TVN w czasie emisji “DD wakacje” jest liderem rynku telewizyjnego – w grupie 4+ drugie miejsce zajmuje TVP 2 z udziałem na poziomie 11,38 proc. (emituje ona w tym czasie gł. “Studio Kemping”, “Kocham Cię Polsko” i “Boso przez świat”), a dalej są: Polsat (9,86 proc.; “Niekończąca opowieść”, filmy animowane, “Dziupla Cezara”) i TVP 1 (8,95 proc.; m.in. “Złota rączka”, “Klub przyjaciół Myszki Miki”, “Hannah Montana”, “Szkoła złamanych serc”).

Dane telemetryczne pokazują, że poranny magazyn oglądają głównie kobiety, widzowie po 25. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Widownia “Dzień dobry wakacje” odcinek po odcinku
Oglądalność programu na tle konkurencji
Profil widowni magazynu











