Dzień Różnorodności w Grupie Carrefour

W piątek, 28 października, Grupa Carrefour na całym świecie obchodzi Dzień Różnorodności. Grupa Carrefour prowadzi działania na rzecz równego traktowania, a także zwalczania wykluczenia i dyskryminacji. Na całym świecie firma wspiera rozwój swoich pracowników walcząc ze stereotypami, a także dąży do wyszukiwania i wspierania talentów oraz integracji na wszystkich płaszczyznach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polityka różnorodności w Carrefour jest realizowana w oparciu o wartości, takie jak:  równouprawnienie, dialog pokoleniowy oraz aktywizacja osób niepełnosprawnych. W ramach odpowiedzialnego zarządzania różnorodnością firma motywuje swoich pracowników do dialogu pokoleniowego.

W chwili obecnej Carrefour zatrudnia na świecie ponad 380 000 osób, wśród których znajdują się przedstawiciele 120 narodowości. Ponad 11 000 pracowników stanowią osoby z różnym stopniem niepełnosprawności. W wielu krajach Grupa Carrefour działa na rzecz przełamywania stereotypów i aktywizacji zawodowej różnych grup. Przykładowo, w Azji (rynek w Chinach i na Tajwanie) około 40% dyrektorów sklepów stanowią kobiety. Z kolei w Brazylii każdego roku niemal 2 000 młodych ludzi bierze udział w programie, który pozwala łączyć naukę z pracą.

Różnorodność formatów sklepów, szeroka oferta handlowa oraz 120 zawodów wpływają na to, jak kształtują się zespoły pracowników w firmie.  Obecnie wśród 16 000 pracowników są  mieszkańcy zarówno małych i dużych miast, rodzice i single, debiutanci na rynku pracy oraz zawodowcy z kilkudziesięcioletnim stażem. Około 700 osób, czyli 6% zatrudnionych stanowią osoby z różnym stopniem niepełnosprawności. Carrefour zatrudnia ponad 5 000 osób poniżej 35 roku życia oraz ponad 4 000 powyżej 45 roku życia. W firmie są zatrudniani eksperci od żywności, mistrzowie cukiernictwa, specjaliści od logistyki, finansiści, menedżerowie i humaniści. Carrefour Polska jest również sygnatariuszem Karty Różnorodności i stosuje zasady Kodeksu Etyki Zawodowej.

- W Polsce różnorodność stanowi dla Carrefour zarówno wyróżnik, jak i wyzwanie. Stawiamy na zróżnicowanie formatów i bogatą ofertę handlową.  Dzięki różnorodności naszego zespołu, możemy lepiej rozumieć naszych klientów. Być otwartym pracodawcą oznacza dla nas doceniać kompetencje i kwalifikacje pracowników, niezależnie od ich wieku, płci, czy miejsca zamieszkania– mówi Justyna Orzeł, Dyrektor Zasobów Ludzkich w Carrefour Polska.Tworzymy programy rozwojowe dla przyszłych menedżerów, ale i pracowników z kwalifikacjami zawodowymi. Tworzymy pakiet benefitów, który daje możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb pracowników i ich bliskich. Jesteśmy sygnatariuszem Karty Różnorodności, aby proaktywnie promować wartość różnorodności wśród naszych pracowników, klientów i partnerów społecznych– dodaje Justyna Orzeł.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji