“Dziewczyna” znów na rynku, w niższej cenie. "Popcorn" od 27 lutego

W środę 22 lutego br. na rynku pojawi się pierwsze wydanie miesięcznika “Dziewczyna” wydane przez spółkę BPV Polska. Jej cena będzie niższa niż u poprzedniego wydawcy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Numer liczyć będzie 60 stron, a jego cena wraz z dodatkiem dołączonym do całego nakładu wyniesie 4,99 zł (w Ringier Axel Springer Polska “Dziewczyna” z dodatkiem kosztowała 5,90 zł). Wydanie ukaże się w nakładzie 100 tys. egz. i będzie mieć odświeżoną zawartość oraz szatę graficzną w stosunku do ostatnich numerów u poprzedniego wydawcy.

grafika

Z kolei pierwszy numer “Popcornu”, przygotowany przez BPV, ma ukazać się 27 lutego br. Magazyn liczyć będzie 52 stron, kosztować wraz z dodatkiem 3,99 zł (w Springerze mutacja z dodatkiem kosztowała zwykle 4,50 zł , a pusta - 2,99 zł) i też drukowany będzie w 100-tys. nakładzie.

grafika

Przedstawiciele BPV Polska nie deklarują na jaką sprzedaż obu pism liczą. Pierwsze numery obu miesięczników nie będą wsparte kampanią, ale prawdopodobnie już dla kolejnych wydań będzie przygotowana promocja.

Ringier Axel Springer Polska zrezygnował z wydawania “Dziewczyny” i “Popcornu”, bo nie widział perspektyw w segmencie pism młodzieżowych. Ostatnie numery obu miesięczników spółka wprowadziła na rynek w grudniu ub.r. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii