PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Stokrotka rusza ze sklepem online w Gdańsku
InPost nie obawia się konkurencji automatów Allegro i Aliexpress. Brzoska: za 12 miesięcy twarda weryfikacja
InPost nie obawia się konkurencji automatów Allegro i Aliexpress. Brzoska: za 12 miesięcy twarda weryfikacja
Wirtualna Polska wraca do rozmów o przejęciach. „E-commerce nie będzie rósł jednorodnie”
Wirtualna Polska wraca do rozmów o przejęciach. „E-commerce nie będzie rósł jednorodnie”
Allegro najtańsze od debiutu giełdowego, kurs stracił 39 proc.
Allegro najtańsze od debiutu giełdowego, kurs stracił 39 proc.
Przychody InPost o 100 proc. w górę. 310 mln przesyłek w 2020 roku
Przychody InPost o 100 proc. w górę. 310 mln przesyłek w 2020 roku
Bank Pekao planuje do 2024 r. osiągnięcie 3,2 mln aktywnych klientów bankowości mobilnej
Glovo przyspieszy dostawy do 10 minut
Ekspertka: handel online nie zastąpi stacjonarnego
Sklep internetowy H&M wprowadza odroczone płatności z PayPo
Grupa eSky wprowadza na stałe hybrydowy model pracy
Grupa eSky wprowadza na stałe hybrydowy model pracy
Answear nie boi się ekspansji Zalando i Amazona. „Lockdown będzie działać na naszą korzyść”
Answear nie boi się ekspansji Zalando i Amazona. „Lockdown będzie działać na naszą korzyść”
Huawei Polska połączył działy marketingu i e-commerce, szefową Dorota Haller
Huawei Polska połączył działy marketingu i e-commerce, szefową Dorota Haller
Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
InPost podnosi ceny przesyłek kurierskich i do Paczkomatów
InPost podnosi ceny przesyłek kurierskich i do Paczkomatów
Biedronka stawia na sprzedaż przez internet. Glovo dostarczy teraz e-zakupy za darmo
Biedronka stawia na sprzedaż przez internet. Glovo dostarczy teraz e-zakupy za darmo
InPost dostarczy za darmo do Paczkomatów e-zakupy za ponad 40 zł, współpracuje z IdoSell
Marki kosmetyczne w internecie: ruch organiczny ważny, rośnie obecność na Allegro i Amazonie (raport)
Marki kosmetyczne w internecie: ruch organiczny ważny, rośnie obecność na Allegro i Amazonie (raport)
Carsmile uruchamia platformę z samochodami dostawczymi
Carsmile uruchamia platformę z samochodami dostawczymi
Paczkomaty InPost: nadawanie paczek tylko przez serwis i aplikację mobilną
Paczkomaty InPost: nadawanie paczek tylko przez serwis i aplikację mobilną
Poczta Polska będzie dostarczać paczki klientom drogerii Hebe
Sprzedaż na Zalando wzrosła w pandemii o 30 proc.
Sprzedaż na Zalando wzrosła w pandemii o 30 proc.
Podstawowe zakupy coraz droższe w internecie. W lutym ceny wyższe o 6 proc.
Podstawowe zakupy coraz droższe w internecie. W lutym ceny wyższe o 6 proc.
InPost chce kupić francuską firmę za 2,6 mld zł. Brzoska: to największa polska inwestycja prywatna za granicą
InPost chce kupić francuską firmę za 2,6 mld zł. Brzoska: to największa polska inwestycja prywatna za granicą
Wartość e-handlu w 2021 r. może wzrosnąć o 20-30 proc.
Eurocash coraz bardziej internetowy. Wpływy Frisco.pl wzrosły o 60 proc., ubyło saloników Inmedio
Janusz Palikot chce w 2021 roku wejść ze swoimi spółkami na warszawską giełdę
Poczta Polska i Żabka oferują możliwość zwrotów zamówień z Answear.com
InPost szykuje dostawy do zagranicznych Paczkomatów, Brzoska prognozuje ponad 10 proc. polskiego e-commerce dla Amazona
InPost szykuje dostawy do zagranicznych Paczkomatów, Brzoska prognozuje ponad 10 proc. polskiego e-commerce dla Amazona
Shoper w epidemii zwiększył wpływy o 69 proc. i potroił zysk, planuje wejście na giełdę
Shoper w epidemii zwiększył wpływy o 69 proc. i potroił zysk, planuje wejście na giełdę
Aliexpress testuje w Polsce własne automaty dostarczające paczki
Aliexpress testuje w Polsce własne automaty dostarczające paczki
W lutym Polacy wydawali więcej na odzież, płatną telewizję i serwisy streamingowe
Allegro postawi 1,5 tys. własnych automatów paczkowych, wybrało dostawcę
Allegro postawi 1,5 tys. własnych automatów paczkowych, wybrało dostawcę