Wśród e-wydań w lutym 2013 roku największą sprzedaż zanotował „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) z wynikiem na poziomie 8 170 egz. Tytuł ten zyskał najwięcej w zestawieniu, bo aż 53,37 proc., miał też drugi największy udział sprzedaży e-wydań w sprzedaży ogółem, który wyniósł 15,4 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita” (Gremi Media) z wynikiem na poziomie 5 395 egz., czyli o 31,59 proc. większym niż w lutym 2012 roku. Trzecia lokata należała do „Gazety Wyborczej” (Agora). Jej sprzedaż e-wydań wyniosła w analizowanym okresie 2 287 egz., czyli o 14,06 proc. więcej niż rok wcześniej.
Czwartą pozycję zajął „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), którego sprzedaż e- wydań wzrosła o 45,89 proc. do 2 165 egz. Dziennik ten pochwalić się mógł największym udziałem sprzedaży e-wydań w sprzedaży ogółem, wynoszącym 18,23 proc.

Natomiast jedyny spadek sprzedaży w kategorii e-wydań, wynoszący 31,3 proc., zanotował „Parkiet” (Gremi Media) - jego wynik to 371 egz.
W lutym 2013 roku roku tylko trzy dzienniki wykazały sprzedaż mutacji cyfrowych. Liderem z 1 285 egz. była „Gazeta Wyborcza” (dziennik ten mutacje cyfrowe raportuje od lipca ub.r.). Na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita” z 452 egz. (wzrost o 3,4 proc.), a na trzecim - „Parkiet” (99 egz., wzrost o 800 proc.).
E-wydania to dostępne w internecie wersje gazet, identyczne pod względem zawartości z wersjami papierowymi. Ich sprzedaż wraz ze sprzedażą wydań drukowanych zaliczana jest do sprzedaży ogółem.
Z kolei mutacje cyfrowe to wydania różniące się finalnie od wersji papierowych, wzbogacone np. o dodatkowe zdjęcia czy multimedia. Raportowane są tutaj np. wydania dzienników na tablety - iPad czy Kindle. Sprzedaż mutacji cyfrowych nie jest zaliczana do sprzedaży ogółem.











