eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Akcję zarządzająca tym portalem firma Affinitas GmbH przygotowała wspólnie ze studiem Film Deluxe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii eDarling.pl wykorzystywanych jest 6 spotów, w których kobieta i mężczyzna podkreślają zalety tego serwisu, takie jak m.in. weryfikacja profili, uwzględnianie osobistych preferencji użytkowników oraz ich profesjonalna obsługa. Celem akcji jest budowanie wizerunku strony jako nowoczesnego serwisu randkowego, w którym samotna osoba może odnaleźć partnera spełniającego jej oczekiwania.

Przypomnijmy, że eDarling.pl miesięcznie odwiedza prawie 2 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane ze stycznia 2012).  

Obecna kampania reklamowa od początku kwietnia jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN 24, kanały z oferty Polsatu i Atmediów) oraz internecie (m.in. WP.pl i Tlen.pl). Przygotowaniem reklam oraz planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się firma Affinitas GmbH, właściciel serwisu eDarling.pl, natomiast spoty wyprodukowała firma Film Deluxe. Akcja jest zaplanowana do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele