Efekty kampanii z "polskim hydraulikiem"

Po kampanii z "polskim hydraulikiem" w roli głównej liczba Francuzów, chcących odwiedzić Polskę wzrosła o 40 procent.

Gazeta Wyborcza
Gazeta Wyborcza
Udostępnij artykuł:

Według "Gazety Wyborczej", 10-krotnie wzrosła też liczba liczba odwiedzin francuskiej internetowej strony Polskiej Organizacji Turystyczej. Według POT, Francuzi są zainteresowani głównie pobytem w dużych miastach, jak Kraków, Warszawa, Gdańsk ale również chcą odwiedzić Malbork i Elbląg.

Najchętniej zamieszkaliby w małych, przytulnych hotelikach i kwaterach prywatnych, myślą też o wynajęciu domu w górach, na Mazurach i nad morzem.

Gazeta Wyborcza
Autor artykułu:
Gazeta Wyborcza
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"