Ekspres dla gastronomii o niewielkich rozmiarach, a wielkich możliwościach

Rozterką niejednego właściciela kawiarni czy restauracji jest zapewnienie gościom wyśmienitej kawy najwyższej jakości, o wyjątkowym smaku i aromacie. Dodatkowym wyzwaniem bywają ograniczenia przestrzeni, w której musi znaleźć się wiele sprzętów – od wielofunkcyjnego blendera, poprzez kruszarkę do lodu aż po wyciskarkę do soków i nieodzowny ekspres.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na potrzebę efektywnego zarządzania przestrzenią w lokalu i oferowania kawy o powtarzalnej, wysokiej jakości swoim nowym produktem odpowiada Nespresso. Aguila 220 – młodsza siostra wcześniejszego modelu o podobnej nazwie – to profesjonalny ekspres dla gastronomii o niewielkich wymiarach i zaawansowanej technologii. Maszyna zaprojektowana została, aby zaspokoić potrzeby hoteli, restauracji, kawiarni, cukierni i piekarni. Prosta w użyciu, pozwala za jednym dotknięciem przygotować niezliczone przepisy kawowe, trafiając w gust każdego z gości.

Co unikalne - Aguila 220 łączy funkcjonalność z eleganckim designem oraz trwałą konstrukcją, dając możliwość przygotowania szerokiego asortymentu receptur kawowych. Dwie głowice umożliwią przygotowanie jednocześnie czterech kaw, dając możliwość serwowania 4.000 filiżanek miesięcznie. Doskonałe spienianie mleka na ciepło i na zimno (regulacja temperatury i gęstości), 3 zaprogramowane rozmiary kaw czarnych (ristretto, espresso i lungo) oraz 4 receptury na bazie mleka (każda pod osobnym przyciskiem) to tylko niektóre z wartości dodanych, jakie oferuje ekspres. Maszyna posiada też dodatkowy guzik do jednego z 12 oryginalnych kreacji kawowych, a także możliwość przygotowania samej gorącej wody, co doskonale przydaje się do innych napojów.

Ekspres oferuje też szereg innych udogodnień – dzięki kapsułkom możliwe jest precyzyjny kontrola liczby wypitych kaw, obsługa lokalu otrzymuje wsparcie w postaci szkoleń i serwisu maszyny, a sam ekspres posiada tryby energooszczędne, w które maszyna przechodzi po ustawionym okresie bezczynności. Do tego elegancki stalowy kolor ekspresu Aguila 220 sprawia, że urządzenie wygląda imponująco zza kawiarnianej lady. 

 - Współpraca z klientami biznesowymi to dla nas fascynujące wyzwanie, dlatego jesteśmy podekscytowani, mogąc rozszerzyć naszą linię B2B o innowacyjny i kompaktowy ekspres Aguila 220 – powiedział Reto Bruegger pełniący funkcję Global B2B Head w Nestlé Nespresso SA. – Aguila jest odpowiedzią na potrzeby naszych partnerów, dostarczając im kawę najwyższej jakości, różnorodność mieszanek oraz wygodę użytkowania i serwis na najwyższym poziomie. To ekspres, z którego będą zadowoleni zarówno właściciele lokali, jak i ich klienci – dodał.

Ekspres Aguila 220 uzupełnia oferta 11 mieszanek kaw Grand Cru najwyższej jakości. Rodzaj użytych w nich ziaren kawowca, stopień ich palenia i zmielenia zostały precyzyjnie dobrane, aby otrzymywać za każdym razem idealną filiżankę kawy. Hermetyczna kapsułka, w której owoce zamknięte zostały zaraz po zmieleniu, pozwala chronić aromaty i zachować świeżość aż do momentu zaparzenia kawy.

Aguila 220 dostępna jest w ofercie Nespresso dla biznesu zarówno w sprzedaży, jak i w formie dzierżawy. Więcej informacji na: https://www.nespresso.com/pro/pl/pl/. Ekspres otrzymał także wyróżnienie w kategorii „Wyposażenie sali restauracyjnej i baru” podczas Międzynarodowych Targów Gastronomicznych Eurogastro 2016.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji