Akcja jest oparta na spotach zabawnie pokazujących błyskawiczne, skrótowe wyznawanie miłości przez młode osoby: dziewczynę w barze i chłopaka na uczelni. Reklamy te były już emitowane w ostatnich latach.
W nowej kampanii oprócz dotychczasowych zup błyskawicznych Vifon (w standardowych opakowaniach 70 g i linii premium) promowany jest nowy produkt - zupa Vifon Kurczak Pikantny.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (cztery główne kanały, stacje tematyczne m.in. z oferty Polsatu, TVP i IDMnetu), internet (YouTube, serwisy VoD, strony z sieci reklamowej Google, Facebook, Instagram), radio (aktywności sponsoringowe w radiu RMF FM i RMF Maxxx) oraz outdoor (citylighty z oferty ClearChannel w największych miastach).
Kreacją reklam zajęła się agencja Havas Worldwide Warsaw. Za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy Havas Media, za działania w internecie - agencja Performance Media, a za aktywności w social media - agencja NaOko.












