eMarketer: Facebook zarobi więcej z reklam od MySpace

W przyszłym roku Facebook pokona MySpace pod względem przychodu z reklam.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma eMarketer szacuje, że w bieżącym roku liderem pod tym względem będzie jeszcze MySpace, z przychodem z reklam w skali globalnej na poziomie 490 milionów dolarów (465 mln USD w USA), w porównaniu do 435 milionów dolarów (335 mln USD w USA) w przypadku Facebooka. W przyszłym roku palmę pierwszeństwa przejmie Facebook, którego przychód z reklam wyniesie 605 milionów dolarów (450 mln USD w USA), podczas gdy MySpace zarobi już tylko 385 milionów dolarów (360 mln USD w USA). Firma eMarketer prognozuje również, że w bieżącym roku wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych w USA sięgną poziomu 1,21 miliarda dolarów. W roku 2010 mają one wzrosnąć o 7,1 proc. (do 1,295 mld USD), a w roku 2011 o kolejne 7,7 proc. (do 1,395 mld USD).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji