Emirates marką o najwyższej wartości rynkowej wśród linii lotniczych na świecie

Przewoźnik zachował pierwsze miejsce na Bliskim Wschodzie notując wzrost wartości marki o 34 procent

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 21 lutego 2014 r.: Już trzeci rok z rzędu Emirates, linie lotnicze łączące ludzi i miejsca na całym świecie, są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych, według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku.

Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.

Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy się, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycję lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym środowisku - powiedział Boutros Boutros, Starszy Wiceprezes Emirates ds. Komunikacji Korporacyjnej, Marketingu i Marki.

Emirates przewożą więcej pasażerów na większe odległości, niż którykolwiek z konkurentów i stały się standardem, według którego oceniane są inne marki sektora lotniczego. Za sprawą swej doskonałej obsługi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartości na Bliskim Wschodzie, są ambasadorami całego regionu, budując mosty i dobre relacje pomiędzy różnymi kulturami - powiedział David Haigh, Dyrektor Generalny Brand Finance.

Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow"" łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczących i wzbogacających doświadczeń, które kształtują nasz świat. Ciągłą aspiracją linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej - oferującej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniającej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na całym świecie mają teraz różnorodne możliwości poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów społecznościowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ™ i Formuła 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wśród innych marek lifestylowych, publikująca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i załogi. Emirates są również największą na świecie linią lotniczą aktywną na LinkedIn. Przewoźnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.

Emirates realizują połączenia lotnicze z Dubaju do 141 miast w 80 krajach flotą 212 samolotów. Dzięki obsłudze składającej się z ponad 48 tys. osób z ponad 160 różnych krajów, Emirates uosabiają ducha marki, a ewolucja linii oparta jest na postawie, która wspiera to, co na świecie nowe, pionierskie i innowacyjne - daje ludziom siłę i impuls do życia, odkrywania i realizacji zainteresowań.

Brand Finance, wiodąca światowa firma konsultingowa zajmująca się wyceną marek wyrażoną w USD, co roku publikuje raport Brand Finance Global 500, który zawiera ocenę wartości marki, wizerunku i własności intelektualnej czołowych światowych marek z różnych sektorów. Przy wycenie pod uwagę brane są także takie istotne cechy marki jak związek emocjonalny, wynik finansowy i opłacalność, wskaźniki wzrostu gospodarczego oraz prognozy dochodów i opinie analityków.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"