W tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii Empik zachęca do zatrzymania się na chwilę i zaplanowania przygotowań z odpowiednim wyprzedzeniem, by w (przed)Święta naprawdę skupić się na tym, co najważniejsze.
Koncepcja „Wesołych przedŚwiąt” oparta jest na uniwersalnym insightcie: większość ludzi siada do świątecznego stołu wykończona ostatnimi przygotowaniami i zakupami last minute.
- Co roku mówimy sobie, że w kolejne święta zrobimy to wszystko z wyprzedzeniem, a i tak 24 grudnia lądujemy w galerii handlowej. Tym razem chcemy pomóc rzeczywiście to zmienić. Proponujemy naszym klientom szereg udogodnień i wskazówek, dzięki którym wygodnie zrobią zakupy. W ten sposób unikniemy pędu i „gorączki”, a przedświąteczny czas upłynie nam na przyjemnych aktywnościach w gronie najbliższych - mówi Karol Stefański, head of creative hub w Empiku.

Szeroko zasięgowe działania i konkurs
Świąteczna kampania Empiku ma charakter głównie produktowy. Obejmuje m.in. telewizję (stacje główne i tematyczne TVN oraz Polsat), radio (RMF, Zet, Muzo FM i stacje Agory), kina Helios, media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok, również we współpracy z influencerami), platformy VOD, a także działania direct i performance marketingowe.Marka organizuje też konkurs, w którym można wygrać zestawy prezentów dla bliskich. Na Instagramie pojawi się także seria live’ów prowadzonych przez topowego influencera, podczas których uczestnicy będą mogli wygrać prezent dla...siebie. Akcji przyświeca idea self-giftingu – samo-obdarowania się i zrobienia czegoś miłego dla siebie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/empik-strefa-winyli,7170082639636097a ##Empik wydaje także katalogi tematyczne pełne inspiracji prezentowych, w formie drukowanej i online. Są to zarówno katalogi ogólne, promujące różnorodne selekcje produktów, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, muzyce czy ofercie dziecięcej). Dystrybucja wydawnictw drukowanych odbywa się bezpośrednio w salonach Empik oraz jako inserty do "Gazety Wyborczej" i "Newsweeka".

Kampania „Wesołych przedŚwiąt” jest również realizowana na wszystkich nośnikach własnych w ramach Grupy Empik, zarówno stacjonarnie, jak i online/mobile.Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Carla Zuri i Creative Hub – wewnętrzny zespół kreatywny Empiku.











