Eniro Polska wprowadza nową identyfikację wizualną

Firma Eniro Polska, wydawca m.in. serwisów PanoramaFirm.pl, Budownictwo.pl, Eniro.pl i Enioroweb.pl, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. Ma on podkreślać zmiany, które w ostatnim okresie zaszły w spółce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Eniro Polska wprowadza nową identyfikację wizualną

Nowa oprawa Eniro Polska ma podkreślać, że jest to firma nowoczesna, oferująca cyfrowe produkty skutecznie odpowiadające na potrzeby klientów. Ma również symbolizować jej otwartość w relacjach z klientami, użytkownikami oraz partnerami biznesowymi.

Jednocześnie Eniro wprowadza nową strategię działania na polskim rynku. Spółka doprecyzowała swoje cele, rolę pracowników i portfolio oferowanych produktów.

- Zmiana logo firmy jest okazją do ponownego doprecyzowania roli, jaką nasza firma odgrywa na rynku oraz znaczeniu pracy, jaką wykonujemy na co dzień - komentuje Bożena Chmielarczyk, dyrektor generalny Eniro Polska. - Od 25 lat wspieramy polskich przedsiębiorców w skutecznym konkurowaniu na globalnym rynku internetowym produktów i usług, dostarczając im kontakty biznesowe. Nasi pracownicy codziennie przyczyniają się do rozwoju lokalnych firm, więc ich praca ma znaczący wpływ na kondycję i konkurencyjność przedsiębiorstw - przekonuje.

grafika

Nowe logo będzie obecne w komunikacji marketingowej i identyfikacji oddziałów Eniro Polska. Będzie systematycznie wprowadzane w oznakowaniu wszystkich placówek.

Zmiana identyfikacji wizualnej została przygotowana dla całej Grupy Eniro przez szwedzką agencję Grow.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"