Eniro Polska wzbogaca portal Budownictwo.pl o wzory umów dla sektora budowlanego

Eniro Polska rozbudowuje portal Budownictwo.pl. W zakładce dokumenty dostępne są wzory umów, wniosków i innych pism formalnych dla rynku budowlanego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzone zmiany to kolejny krok w kierunku świadczenia kompleksowych usług w zakresie łączenia kupujących i sprzedających.

60 wzorów dokumentów dostępne jest w trzech najczęściej używanych formatach: PDF, DOC i ODT. Każdy użytkownik może je swobodnie modyfikować i edytować według własnych potrzeb. Wybór przygotowanych dokumentów został oparty o dokładną analizę potrzeb użytkowników portalu Budownictwo.pl oraz najczęściej wyszukiwanych w Internecie wzorów dokumentów. Wszystkie wzory dokumentów pod względem merytorycznym zostały przygotowane przez dyplomowanego prawnika.

„Naszym celem jest osiągnięcie synergii pomiędzy różnymi usługami świadczonymi w ramach serwisu Budownictwo.pl. Użytkownik poszukujący firmy jest zainteresowany również wzorem umowy, którą musi zawrzeć ze znalezioną w naszym serwisie firmą. Z drugiej strony użytkownik szukający wzoru umowy poszukuje firmy, z którą tę umowę podpisze. Dajemy inwestorowi kompletne zaplecze w postaci bazy firm i dokumentów niezbędnych do zawarcia współpracy z firmą znalezioną na portalu Budownictwo.pl” – tak zmiany na portalu budownictwo.pl tłumaczy Marcin Gajewski, Kierownik ds. Produktu.

Portal Budownictwo.pl to rzetelne źródło informacji dla odbiorców biznesowych, zainteresowanych ofertami lokalnych firm, ich produktów, usług oraz lokalizacją. Największa w Polsce i nieustannie aktualizowana baza pozwala na znalezienie ofert zarówno z branży budowlanej, jak również pokrewnych.

Celem Eniro Polska jest dalsze rozszerzanie bazy wzorów dokumentów o kolejne branże związane z budownictwem, aby udostępnić użytkownikowi jak najwięcej informacji związanych z branżą budowlaną i sektorami pokrewnymi.

***

Eniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, telefon komórkowy czy katalog. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Eniro zatrudnia około 3,200 pracowników i jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. Głównym produktem firmy w Polsce jest Panorama Firm dostępna jako wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, aplikacje mobilne, wyszukiwarka mobilna m.pf.pl, katalog oraz usługa udostępniania bazy danych. Więcej informacji o firmie na stronie www.enirogroup.com.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii