PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Brak możliwości przymiarki główną barierą kupna w internecie. Allegro i CCC najbardziej rozpoznawalnymi platformami
Brak możliwości przymiarki główną barierą kupna w internecie. Allegro i CCC najbardziej rozpoznawalnymi platformami
Grupa CCC z zyskiem EBITDA. Wpływy wyższe niż przed epidemią, 62 proc. sprzedaży przez internet
Grupa CCC z zyskiem EBITDA. Wpływy wyższe niż przed epidemią, 62 proc. sprzedaży przez internet
E-sklep CCC wyprzedził eObuwie, Amazon z 2,9 mln polskich użytkowników (TOP10 serwisów e-commerce)
Adidas z eobuwie.pl przygotowały wspólny mural oczyszczający powietrze
CCC sprzedaje 20 proc. akcji eobuwie.pl Cyfrowemu Polsatowi i spółce Rafała Brzoski, kupi kolejne 20 proc.
Ceneo bez 1 mln użytkowników, Aliexpress mocno w górę (TOP10 serwisów e-commerce)
Cyfrowy Polsat chce kupić za 500 mln zł 10 proc. eobuwie.pl: niska cena, synergie między mediami a e-commerce
Cyfrowy Polsat chce kupić za 500 mln zł 10 proc. eobuwie.pl: niska cena, synergie między mediami a e-commerce
Cyfrowy Polsat i spółka Rafała Brzoski negocjują z CCC kupno eobuwie.pl za 1 mld zł
Zygmunt Solorz na liście najbogatszych Polaków wyprzedzony przez twórcę Dino. Brzoska z 5,7 mld zł, spadek właściciela TV Puls
Grupa CCC dzięki e-commerce bez spadku wpływów, rentowność gorsza przez wyprzedaże
Grupa CCC dzięki e-commerce bez spadku wpływów, rentowność gorsza przez wyprzedaże
CCC zmniejsza sklepy stacjonarne. Już 52 proc. wpływów z e-commerce, eobuwie urosło o 61 proc.
CCC zmniejsza sklepy stacjonarne. Już 52 proc. wpływów z e-commerce, eobuwie urosło o 61 proc.
Mediaexpert.pl przed e-sklepem RTV Euro AGD i Aliexpress, Allegrolokalnie.pl już z 5 mln użytkowników (TOP 10)
Grupa CCC: ponad 60 proc. więcej z e-commerce, 108 sklepów stacjonarnych do zamknięcia
Grupa CCC: ponad 60 proc. więcej z e-commerce, 108 sklepów stacjonarnych do zamknięcia
Grupa CCC z 941 mln zł straty w pierwszym półroczu. Duże wzrosty w e-commerce, w trzecim kwartale wpływy w górę
Grupa CCC z 941 mln zł straty w pierwszym półroczu. Duże wzrosty w e-commerce, w trzecim kwartale wpływy w górę
Znamy zwycięzców e-Commerce Polska awards 2020. InPost z nagrodą Best In
Znamy zwycięzców e-Commerce Polska awards 2020. InPost z nagrodą Best In
„Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu” - eObuwie reklamuje kolekcję na jesień i zimę (wideo)
„Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu” - eObuwie reklamuje kolekcję na jesień i zimę (wideo)