Eobuwie.pl otwiera trzy kolejne sklepy stacjonarne

W najbliższych dniach serwis eobuwie.pl uruchomi 3 nowe sklepy stacjonarne: jeden w Częstochowie i dwa w Warszawie. Będzie mieć łącznie 22 placówki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Po 1 lutego sieć eobuwie.pl będzie obejmować już 22 sklepy stacjonarne. 24 stycznia marka uruchomiła swój punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, a 31 stycznia otworzy podobny w Galerii Północnej w Warszawie, a 1 lutego - w Westfield Arkadii, również w stolicy.

Sklep eobuwie.pl łączy dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru z możliwością przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania oferty korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Produkty można również zamówić z wyprzedzeniem, używając własnego smartfona. Dodatkowo, bieżąca oferta dostępna w danym salonie wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Wybrane modele butów można przymierzać na miejscu. Produkty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany.

- W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu można błyskawicznie obejrzeć towar w sieci, np. podczas przerwy na lunch, zamówić go i komfortowo odebrać w salonie - mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ccc-aplikacja-mobilna-z-ponad-1-milionem-pobran-wideo,7170800100665473a ##

esize.me pomoże dobrać buty

We wszystkich 3 nowo otwieranych salonach dostępna będzie usługa esize.me.  To rozwiązanie pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

– Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online - skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom podczas zakupów online– dodaje Konrad Jezierski.

Eobuwie.pl działa obecnie na 15 europejskich rynkach i zwiększa skalę działalności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"