Episerver trzeci rok z rzędu zdobywa pozycję Lidera za Web Content Management w Gartner’s 2017 Magic Quadrant

Niezależna firma analityczna umiejscowiła na tej pozycji ujednoliconą platformę dostarczającą treści i usługi internetowe, doceniając jej zdolności w zakresie realizacji i kompletności wizji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, 17.08.2017 -- Episerver,™ globalny dostawca platformy do inteligentnego zarządzania treścią, handlem internetowym i marketingiem w chmurze, ogłosił zdobycie pozycji Lidera w rankingu Gartner’s 2017 “Magic Quadrant for Web Content Management.”

Gartner w swym raporcie, poza Episerver, oceniał także 18-stu innych dostawców. Na podstawie kompletności wizji i zdolności jej wykonania, uznał firmę za lidera. Po kluczowych inwestycjach w personalizację w czasie rzeczywistym oraz zarządzanie kampaniami omnichannel, podjętych przez Episerver w zeszłym roku (m.in. przejęcie Optivo), firma nieustannie rozwija swoje ujednolicone narzędzie do zarządzania treścią i handlem cyfrowym, uwzględniając zwiększoną inicjatywę z Microsoft for Dynamics 365. 

Zgodnie z Gartner, “Liderzy powinni doprowadzać do transformacji rynku. Otrzymują największe łączne oceny pod względem Zdolności do Wykonania i Kompletności Wizji. Realizują to prawidłowo oraz są przygotowani na przyszłość, mając jasną wizję i gruntowną ocenę szerszego kontekstu cyfrowego biznesu. Posiadają silnych partnerów handlowych, obecnych w wielu regionach, spójne wyniki finansowe, rozwinięte wsparcie techniczne platformy oraz dobrą obsługę klienta. Ponadto dominują w jednej lub kilku dostępnych na rynku technologiach. Liderzy są świadomi ekosystemu, do którego kierują swoją ofertę. Liderzy mogą:

·         udowodnić wdrożenia przedsiębiorstwa;

·         oferować integracje z innymi aplikacjami i repozytoriami treści;

·         Wspierać na wielu płaszczyznach.”

Episerver rozszerzył swoje produkty i usługi, dążąc tym samym do dostarczania klientom jak najbardziej płynnego digital experiences. Zarządzanie zamówieniami oraz generowanym przez użytkowników contentem, pomagają klientom Episerver w konsekwentnym zaangażowaniu swoich klientów docelowych w ścieżkę zakupową. 

Episerver Digital Experience CloudTM – wspierane przez możliwość zaawansowanej personalizacji, opartej na zachowaniach odbiorców – pomaga organizacjom na całym świecie tworzyć, zarządzać oraz indywidualizować digital experiences ich klientów. Digital Experience Cloud, który można wdrożyć jako platform-as-a-service (PaaS) w chmurze Microsoft Azure lub środowisku lokalnym, wspierana jest przez sieć ponad 900 partnerów, którzy zapewniają ponad 8.800 cyfrowych liderów w 30 krajach. Zapewnia to przychód rzędu 18 bilionów dolarów na całym świecie.

Naszym celem w Episerver jest dostarczanie sprzedawcom i marketerom skutecznych, wydajnych oraz angażujących narzędzi do zarządzania treścią, które – dzięki nowatorskim metodom personalizacji – pomagają im lepiej wykonywać swoją pracę – komentuje James Norwood, CMO and EVP Strategy w Episerver – Wierzymy, że wyróżnienie przyznane przez Gartner’s Magic Quadrant za Web Content Management, wzmacnia pozycję Episerver jako lidera oraz buduje zaangażowanie w rozwijanie naszego narzędzia Digital Experience Cloud.

Gartner jest wiodącą, amerykańską firmą badawczą i doradczą. Dostarcza liderom biznesowym i technologicznym dogłębnej analizy rynku i informacji związanych z rozwojem technologii na całym świecie.

Raport można pobrać ze strony Episerver: Gartner 2017 “Magic Quadrant for Web Content Management”.

Wszystkie znaki towarowe wymienione w publikacji są własnością ich właścicieli i używane wyłącznie w celach informacyjnych.

Gartner, Inc., Magic Quadrant for Web Content Management, Mick MacComascaigh, Jim Murphy, 26 July 2017

O Gartner Magic Quadrant

Gartner Magic Quadrant jest zwieńczeniem badań, prowadzonych na konkretnym rynku, dającym szeroki punkt widzenia na temat pozycji i konkurencyjności dostawców technologicznych. Dzięki zastosowaniu jednolitego zestawu kryteriów oceny, Magic Quadrant pomaga w szybkim ustaleniu, jak dobrze poszczególni dostawcy technologiczni świadczą swoje usługi w zakresie realizacji swoich wizji oraz jak – zdaniem Gartner – radzą sobie na rynku.*

Gartner nie popiera sprzedawców, produktów ani usług przedstawionych w publikacji badawczej. Nie doradza również użytkownikom technologii, aby wybierali tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe noty i oznaczenia. Raport Gartner’a zawiera opinie organizacji badawczej Gartner i nie powinien być interpretowany jako stwierdzenie faktów. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub domniemanych, odnoszących się do badań, w tym wszelkich gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do innego celu.

*Metodologia Badań Gartner Research

O Episerver

Episerver łączy handel internetowy z cyfrowym marketingiem, by pomagać organizacjom w tworzeniu Digital Experience dla swoich klientów oraz osiąganiu wymiernych rezultatów biznesowych. Episerver Digital Experience Cloud™ łączy w sobie zarządzanie treścią, handel, marketing wielokanałowy oraz analizy predykcyjne w ramach jednej platform, zapewniając tym samym pełną gamę rozwiązań – od personalizacji w czasie rzeczywistym i generowanie leadów poprzez generowanie konwersji – firmom działającym w Internecie. combines content, commerce, multi-channel marketing and predictive analytics in a single platform to work full-circle for businesses online – from intelligent real-time personalization and lead-generation through to conversion and repeat business – with unprecedented ease-of-use. Będąc w centrum ekosystemu Digital Experience, Episerver umożliwia cyfrowym liderom wprowadzanie w życie rozwiązań, które zapewnią wyjątkowe doświadczenia użytkownikom – gdziekolwiek są i na jakimkolwiek urządzeniu korzystają z usług. Założony w 1994 roku, Episerver posiada biura w Australii, Danii, Finlandii, Niemczech, Holandii, Norwegii, Polsce, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i USA. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę: www.Episerver.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"