Eska z wysokim zasięgiem słuchalności wśród młodych Polaków

Eska ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym oraz w wieku od 15 do 24 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Eska z wysokim zasięgiem słuchalności wśród młodych Polaków
Shutterstock.com

Z raportu Radio Track Millward Brown za III kwartał 2013 roku przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż średni dobowy zasięg sieci radiowej Eska wśród słuchaczy z miesięcznym dochodem na gospodarstwo domowe przekraczającym 2000 zł wyniósł 12,1 proc. Natomiast wśród osób, których miesięczny dochód na gospodarstwo domowe nie przekracza 2000 zł, wynik uplasował się na poziomie 7,9 proc.

Rozgłośni tej chętniej słuchają osoby z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym (11,2 proc. wszystkich słuchaczy w tej grupie), niż średnim i wyższym (11,0 proc.).Wśród słuchaczy Eski największą grupę wiekową (w ujęciu procentowym) stanowią osoby w wieku od 15 do 24 lat, w której to jej średni dobowy zasięg wynosi 25,3 proc.

Wszystkie powyższe dane przedstawiają procentowy udział osób wśród badanych z danej kategorii, które wskazały, że słuchały danej stacji radiowej w ciągu doby przynajmniej przez kwadrans.

Przypomnijmy, że średni udział Eski w całej populacji w III kwartale br. wyniósł 7,7 proc. (więcej na ten temat).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji