Euro RSCG Life już w Polsce

Euro RSCG uruchomiło Euro RSCG Life w Polsce - to 50 oddział sieci,obecnej w 29 krajach na całym świecie, która specjalizuje się wobsłudze klientów z branży farmaceutycznej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Misją Euro RSCG Life jest dostarczanie klientom CreativeBusiness Ideas - pomysłów, które integrują wszelkie narzędziamarketingowe, pomysłów, które w niestandardowy sposób budująstrategie, wpływając na sukcesy biznesowe odnoszone przez naszychklientów. Euro RSCG Life oferuje odważne, innowacyjne idee, dziękiktórym marki naszych klientów wyróżniają się na rynku, mają swąwartość, są wyjątkowe - mówi Régis Gandelon, International ChiefStrategic Planner, Euro RSCG Life.

Euro RSCG Life w Polsce obsługiwać będzie zarówno klientówsieciowych, takich jak Sanofi-Aventis, Reckitt BenckiserHealthcare, markę Vichy jak i lokalnych: GlaxoSmithKline, Schering,Cephalon, Ciba Vision i Wyeth.

- W skład zespołu Euro RSCG Life wchodzą specjaliści z każdejze spółek Euro RSCG w Polsce, wnosząc doświadczenie w swejdyscyplinie - reklamie tradycyjnej, marketing services, publicrelations i usługach interaktywnych. Usługi, jakie dostarczaćbędzie Euro RSCG Life, to na rynku polskim wyjątkowa, unikalnawartość. Poszerzając portfolio usług Euro RSCG o zintegrowanąobsługę komunikacyjną, dedykowaną klientom farmaceutycznym zsegmentów OTC i Rx, markom Healthcare & Wellness oraz Beautywychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i naszych klientów - mówiAgata Stańczyk-Dąbrowska, Head of Euro RSCG Life.

- Wprowadzając na rynek nową markę Euro RSCG Life, korzystamy znaszych najlepszych doświadczeń tworzenia grupy komunikacjizintegrowanej. Podobnie jak kilka lat temu stworzyliśmy grupęzłożoną z eksperckich spółek, dziś tworzymy dywizję złożoną zekspertów w reklamie klasycznej, klasycznym BTL, eventach, CRM,interactive i public relations specjalizujących się w komunikacjiRx, OTC i Beauty&Wellness. To absolutnie wyjątkowy i sprawdzonyw wielu efektywnych, nagradzanych projektach zespół, który jest wstanie dostarczać prawdziwie zintegrowanych rozwiązań. Wymianadoświadczenia i wiedzy w tym zespole jest kluczową wartością dlanaszych Klientów - mówi Piotr Badowski, Chief Operating OfficerEuro RSCG w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online