Udział liderującego Eurosportu w lutym 2016 roku wyniósł 0,64 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 8,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat Sport, którego udział zwiększył się o 18,92 proc. do poziomu 0,44 proc.
Ostatnie miejsce podium należało do Polsat Sport News, który przed rokiem był czwarty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu poszedł do góry o 10,34 proc. do 0,32 proc.
Na czwartą pozycję (z drugiej) spadł TVP Sport, którego średni udział w lutym br. zmalał o 41,46 proc. do 0,24 proc.
Największym wzrostem, wynoszącym 60 proc. do 0,08 proc., pochwalić się mógł Extreme Sports. Stacja ta awansowała z dziewiątej na siódmą lokatę.
Z kolei największy spadek odnotował plasujący się na ostatniej pozycji Orange Sport, którego udział zmniejszył się o 66,67 proc. do 0,01 proc. Możliwe, że wkrótce stacja zmieni właściciela i zostanie przekształcona w FOX Sports.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polo-tv-ma-prawie-dwa-razy-lepszy-wynik-od-eska-tv-traca-vh1-i-viva ##
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. również należało do Eurosportu, który w lutym ub.r. był czwarty (0,30 proc. udziału; wzrost o 3,45 proc.). Z piątej na drugą pozycję awansował Polsat Sport News (0,26 proc.; bez zmian). Na podium znalazł się jeszcze Polsat Sport (0,25 proc.; - 16,67 proc.).
Największym wzrostem (o 35,71 proc. do 0,19 proc.) pochwalić się mógł tutaj Eurosport 2. Również i w tej grupie najwięcej stracił Orange Sport - było to 75 proc. do 0,01 proc.











