Ewa Bogiel i Joanna Daduń: z IDMnetu do Ad-Vice

Ewa Bogiel rozpoczęła pracę w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice jako head of sales, a Joanna Daduń jako account manager. Obie poprzednio pracowały w IDMnecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ewa Bogiel i Joanna Daduń: z IDMnetu do Ad-Vice
Od lewej: Ewa Bogiel i Joanna Daduń

W Ad-Vice Ewa Bogiel kieruje działem sprzedaży, wspierając w działaniach operacyjnych sales directora Jakuba Wilczaka. Objęte przez nią stanowisko head of sales to nowo utworzona funkcja.

Poprzednio pełniła funkcję key account managera w IDMnecie. Odpowiadała m.in. za obsługę klientów agencyjnych i rozwój produktów oraz ich sprzedaż. Wcześniej pracowała w grupie Onet.pl jako senior account executive w dziale agencyjnym serwisu Zumi.pl oraz w Goldbach Audience.

Joanna Daduń poprzednio w IDMnecie zajmowała się planowaniem, sprzedażą oraz kontrolą i optymalizacją kampanii reklamowych w ramach obsługi domów mediowych. Wcześniej jako junior performance specialist w Goldbach Audience odpowiadała za realizację i optymalizację kampanii performace.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele