Ewa Chmurkowska dyrektorem Glossy Media

Ewa Chmurkowska awansowała na dyrektora sieci reklamowej Glossy Media, należącej do Agory. Zastąpiła Katarzynę Cieślik, która przeszła do Grupy Burda.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Ewa Chmurkowska dyrektorem Glossy Media

Chmurkowska dotąd była kierownikiem w Glossy Media, a wcześniej account managerem. Z branżą mediową związana jest od ośmiu lat. Zaczynała na stanowisku account managera w sieci reklamy internetowej IDMnet.

Jak wczoraj informowaliśmy, dotychczasowa dyrektor Glossy Media Katarzyna Cieślik w Grupie Burda objęła stanowisko digital sales directora.

Glossy Media jest siecią reklamy internetowej, skoncentrowaną na sprzedaży reklam kierowanych wyłącznie do kobiet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"