Facebook wciąga trzy razy bardziej niż Google

W sierpniu bieżącego roku użytkownicy Facebooka spędzili na jegostronach średnio 5 godzin, 46 minut i 7 sekund.

km
km
Udostępnij artykuł:

To aż o trzy razy więcej niż w przypadku najpopularniejszych wcałej sieci stron należących do Google, gdzie średnia wyniosła 1godzinę, 53 minuty i 21 sekund - wynika z danych firmy badawczejNielsen.

Za Facebookiem znalazły się strony Yahoo! (3:14:30), AOL MediaNetwork (2:36:17), Fox Interactive Media (2:04:42) iMSN/WindowsLive/Bing (2:03:08).

Tymczasem niespodziewanie za Google znalazł się należący dofirmy, ale uwzględniony oddzielnie w rankingu serwis wideo YouTube,na którego stronach użytkownicy spędzili w sierpniu średnio 1godzinę, 17 minut i 20 sekund. Najgorzej wypadła z kolei Wikipediaze średnią na poziomie zaledwie 17 minut i 5 sekund.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela