„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami

W październiku 2014 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami

W samych kioskach i salonikach prasowych w październiku br. „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 319 562 egz. W porównaniu do października 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 0,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,87 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

Drugą lokatę zajął „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 158 520 egz., notując wzrost o 2,77 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,38 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych spadła w ciągu roku o 8,68 proc. i wyniosła 112 564 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 66,74 proc.

Największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotowała będącą na piątym miejscu „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). Jej wynik zmniejszył się bowiem o 18,52 proc. do 18 409 egz. Niewiele mniej, bo 16,64 proc. (do 9 278 egz.), stracił plasujący się oczko niżej „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes).

Natomiast najmniejszy udział sprzedaży kioskowej w całej sprzedaży ogółem w badanym miesiącu odnotował zajmujący dziewiątą pozycję „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - wyniósł on 15,68 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rosnie-sprzedaz-super-expressu-i-parkietu-gazeta-polska-codziennie-ponizej-20-tys-egz ##

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online