Wydawnictwo swój ruch tłumaczy tym, że w ostatnich miesiącach “Fakt” umocnił swoją pozycję w Zachodniopomorskiem i jako jedyny dziennik notuje tam wzrosty sprzedaży. Jak wynika z danych ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem tytułu na tym terenie wzrosło w I kwartale 2012 r. o 4 proc. względem IV kwartału ub.r. “Fakt” z wynikiem na poziomie 21,3 tys. egz. zajmuje drugie miejsce w województwie pod względem sprzedaży dzienników po “Głosie Szczecińskim”.
Na czterech stronach zachodniopomorskiego dodatku poruszane będą tematy dotyczące regionu. Dodatek zawierać będzie również repertuar kin na weekend, a także lokalne informacje sportowe. Razem z dodatkiem “Fakt” w Zachodniopomorskiem liczyć będzie co piątek minimum 28 stron. Cena gazety bez zmian wynosić będzie 1,90 zł.
Dodatek przygotowywany jest przez szczecińskiego korespondenta “Faktu”, a sprzedaż powierzchni reklamowej w nim prowadzi regionalny oddział Biura Reklamy w Szczecinie.

Wprowadzeniu dodatku towarzyszy kampania reklamowa w regionalnych rozgłośniach radiowych. Działania promocyjne przygotował zespół marketingu dziennika.
“Fakt” ma obecnie dodatki regionalne także w województwach: śląskim, małopolskim, wielkopolskim, dolnośląskim, pomorskim, mazowieckim, łódzkim i podlaskim.











