Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" w marcu 2007 wyniosła 543 934 egzemplarz, czyli o 7,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Średnia sprzedaż drugiej „Gazety Wyborczej” wyniosła 464 530 egz. Jest to wynik lepszy o 4,3 proc. niż w marcu 2007 (444 989 egz.).
Na trzecim miejscu uplasował się „Dziennik” (Axel Springer Polska) - na rynku od kwietnia 2006 - ze średnio sprzedażą 211 034 egz. (luty 2006 - 218 352 egz.).
Drugi tabloid „Super Express” - z powodu spadku sprzedaży z poziomu 215 583 egz. do 200 146 egz. - znalazł się na czwartym miejscu.
Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita” – spadek sprzedaży do 146 583 egz. (rok wcześniej 157 340 egz.).

Tytułmarzec 20072006ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt725164543934777637585453Gazeta Wyborcza632435464530600813444989Dziennik325492211034--Super Express329770200146345015215583Rzeczpospolita214466146583253264157340Gazeta Prawna1139187282813517071219Przegląd Sportowy1197466812012258573471Puls Biznesu31029204933782619912Parkiet2699711836216469701
Jeśli porówna się dane “miesiąc do miesiąca” to wzrosła sprzedaż m.in. "Faktu" oraz "Przeglądu Sportowego" a spadła "Gazety Wyborczej", "Dziennika" i "Super Expressu".
Tytuł2007marzeclutyZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt725164543934693413532172Gazeta Wyborcza632435464530619725468059Dziennik325492211034340010218352Super Express329770200146317124204048Rzeczpospolita214466146583212899146453Gazeta Prawna1139187282812081174868Przegląd Sportowy1197466812011334163624Puls Biznesu31029204933043219972Parkiet26997118362661411549











