„Fakty” z nowego studia nie przebiły widowni „Wiadomości”

Środowe wydanie „Faktów” TVN, które po raz pierwszy z nowego studia poprowadził Kamil Durczok, obejrzało niemal 4 mln widzów. Większą widownię tego dnia miały jednak emitowane pół godziny później „Wiadomości” TVP1.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Fakty” z nowego studia nie przebiły widowni „Wiadomości”

Z danych Nielsen Audience Meausrement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że „Fakty” w środę 3 października o 19.00 zgromadziły średnio 3,98 mln oglądających. Natomiast „Wiadomości” tego dnia miały o 180 tys. widzów więcej - śledziło je 4,15 mln oglądających. Zdecydowanie niższe wyniki odnotowały „Wydarzenia” Polsatu (2,61 mln widzów) i „Panorama TVP2 (1,56 mln).

„Fakty” zanotowały jednak tego dnia wyższy udział niż „Wiadomości” zarówno w grupie 4+ (30,22 proc. wobec 28,54 proc.) jak i w grupie komercyjnej 16-49 (26,56 proc. wobec 21,13 proc.).

Trzeba jednak dodać, że „Wiadomości” od kilku miesięcy pozostają liderem oglądalności wśród dzienników. We wrześniu br. ich przewaga nad „Faktami” wyniosła ok. 300 tys. widzów (więcej na ten temat).

Nowe studio „Faktów” wyposażone jest m.in. w ogromny videowall składający się z 64 monitorów, kamery HD, teleskopowe statywy i oświetlenie LED. Od środy dziennik TVN ma też nową oprawę graficzną i dźwiękową.

grafika

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii