Festiwal Pizzy promuje Pizza Hut (wideo)

W Pizza Hut ruszyła promocja Festiwal Pizzy. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje Red8 Communications Group i Solski Burson-Marsteller oraz dom mediowy OMD Media Directions.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach Festiwalu Pizzy każdy klient Pizza Hut, płacąc 22 zł, może do woli próbować wszystkich rodzajów i smaków proponowanych przez kelnera. Nie musi zamawiać całej pizzy, tylko pojedynczy kawałek, a następnie wybrać inną. Specjalnie oddelegowani kelnerzy nie tylko obsługują gości, lecz również odpowiadają na ich każde pytanie dotyczące menu.

Promocji – zaplanowanej do 4 kwietnia lub wyczerpania zapasów – towarzyszy kampania reklamowa, w której grupa znajomych podczas Festiwalu Pizzy odkrywa nowe smaki. Akcja obejmuje telewizję (Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Style, TV4, stacje z pakietu At Media i Discovery), materiały POS (plakaty, insert promocyjny w menu) oraz internet (niedawno uruchomiony fanpage Pizzy Hut na Facebooku, strona PizzaHut.pl)

Kampanię przygotowały agencja reklamowa Red8 Communications Group (adaptacja reklamy telewizyjnej i materiałów POS), dom mediowy OMD Media Directions (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Solski Burson-Marsteller (działania public relations).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję