FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, do której należą takie marki, jak śnieżka, Magnat, Vidaron rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Spark Foundry (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów zarówno tradycyjnych, jak i internetowych. Szczegółów na temat pozostałych uczestników przetargu nie podają.

Dotychczas budżet mediowy FFiL Śnieżka obsługiwany był przez dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). Agencja ta obroniła obsługę tego klienta w przetargu w połowie 2018 roku.

Initiative pracował dla tego producenta od 2012 roku (z kilkunastomiesięczną przerwą).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele