Fiat Bravo reklamowany na nośnikach typu day&night

Fiat Auto Poland, w ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowego Fiata Bravo, wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej typu day&night.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Planowaniem i zakupem mediów dla Fiat Auto Poland zajmuje się Starcom.

Na tablicach day&night o wymiarach 6X3 oraz 8X4, należących do firm AMS i Gigaboard, dzięki technice kontradruku, eksponowane są dwa motywy reklamowe, jeden widoczny w świetle dziennym, drugi, po jego podświetleniu. W kampanii Fiata Bravo, która komunikuje stylowy kształt i włoski design samochodu, na nośnikach day&night w nocy podświetlone są światła, loga, tablica rejestracyjna, oraz hasło: „Bravo – Made in Fiat”. Działania reklamowe wspierające launch nowego Fiata Bravo rozpoczęły się pod koniec kwietnia br., oprócz niestandardowego i standardowego outdooru wykorzystują telewizję, radio, prasę codzienną i magazynową oraz internet. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej zaplanowana została na miesiąc.

Adaptacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Wartość budżetu nie została ujawniona.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"