Dorota Wellman wspólnie z Marcinem Prokopem prowadzi poranny program "Dzień Dobry TVN” . Obecnie jest też autorką felietonów w „Wysokich Obcasach" - weekendowym dodatku "Gazety Wyborczej" oraz pełni funkcję redaktor kreatywnej w nowym magazynie dla kobiet - „Well”.
Karierę dziennikarską rozpoczęła w Radiu Solidarność. W Radiu Eska była prezenterką i dyrektorem programowym. Prowadziła audycje radiowe: „Bulion" w Radiu Zet, „TOK o'clock" w Tok FM. W TVP współtworzyła wiele programów m.in.: „Goniec", „Tylko w Jedynce", „Bohaterowie, skandaliści i inni", „Konsument", „Podróże z żartem", „Raport". Była jedną z prowadzących „Pytanie na śniadanie" w TVP2.
Do lutego br. Dorota Wellman występowała wspólnie z Karolem Okrasą w reklamach sieci sklepów Lidl Polska. Dyskont zakończył działania z jej udziałem, uznając, że prowadzone wiele miesięcy działania spełniły założone cele. Wiosną ub.r. dziennikarkę można było oglądać w kampanii „Szlachetnej paczki”.

Agencja Filip Mecner Artist Management jest częścią BSS Group. Wśród gwiazd związanych z firmą są między innymi: Olga Frycz, Sylwia Grzeszczak, Agnieszka Sienkiewicz, Anna Starmach, Mateusz Banasiuk, Adam „Nergal” Darski, Andrzej Grabowski, Piotr Kędzierski, Piotr Polk, Piotr Starmowski. W ostatnim czasie agencja zrealizowała kampanie z udziałem Anny Starmach dla marki Electrolux i RioMare, Sylwii Grzeszczak i Piotra Kędzierskiego dla T-Mobile oraz Olgi Frycz dla ING.











