Finlandia ponownie w Geant

Na początku września w sieci hipermarketów Geant ruszyła kolejna kampania informacyjna firmy Brown-Forman realizowana przez IMIGe Poland.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W kampanii jako nośnik reklamowy zastosowano podświetlane stopery regałowe. W ten sposób promowana jest Finlandia Vodka.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem 19 hipermarketów sieci Geant w całym kraju.  Jest to już kolejny raz kiedy marka Brown - Forman zdecydowała się promować swój produkt na nośnikach IMIGe Poland. Wykorzystany do promocji Finladii podświetlany stoper regałowy doskonale pomaga wyeksponować produkt na tle konkurencyjnych artykułów.

Według Artura Ogonowskiego, Kierownika Działu Sprzedaży w IMIGe Poland, powodem, dla którego ten rodzaj promocji cieszy się takim powodzeniem jest bliski kontakt konsumenta z reklamą w momencie dokonywania przez niego decyzji o wyborze i zakupie danego produktu. 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"