„Follow The Bus” - Konceptia dla Ambasady Brytyjskiej w Warszawie

Agencja Konceptia będzie odpowiadać za realizację akcji „Follow The Bus”, w ramach której autobus Ambasady Brytyjskiej odwiedzi szereg miejscowości w Europie Środkowo-Wschodniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Follow The Bus” to globalna akcja promująca Wielką Brytanię. W ramach kampanii, rozpoczętej w maju br. w Nowym Jorku, specjalny autobus w ciągu roku odwiedzi 16 krajów na czterech kontynentach.

W Europie Środkowo-Wschodniej obsługę akcji zajmie się agencja Konceptia. Autobus właśnie zaczyna podróż po Węgrzech, a następnie odwiedzi Czechy, Słowację, Austrię i Polskę. W naszym kraju kampania będzie mieć największy zasięg, a autobus przyjedzie m.in. na Forum Gospodarcze w Krynicy.

„Follow The Bus” to kolejny projekt realizowany przez Konceptię dla z Ambasady Brytyjskiej. W ub.r. firma przygotowała zawartość przewodnika po Europie Środkowo-Wschodniej „Emerging Market Opportunities Close To Home” skierowanego do inwestorów brytyjskich. Nowe zlecenie to kontynuacja tamtej współpracy

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu