Forum IAB, Mixx Awards 2011- raport medialny

W dniach 8-9 listopada 2011 w Warszawie odbył się Internet Poland Conference&Expo- największe wydarzenie branży interaktywnej w Polsce. Organizatorem wydarzenia było IAB Polska. Imprezie towarzyszyły targi Internet Poland oraz dwa bardzo znaczące eventy-Forum IAB-coroczna konferencja branży interaktywnej oraz Gala rozdania nagród Mixx Awards.Zespół Mediamon- Monitoring Mediów Internetowych Online- przedstawia raport medialny dotyczący tych dwóch wydarzeń.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Forum IAB

W badanym okresie odnotowano 151 publikacji i opinii dotyczących frazy Forum IAB. Średnio publikowano na ten temat 5 informacji dziennie. Analizując wykres rozkładu publikacji w czasie zauważamy że najwięcej informacji pojawiło się w sieci około tygodnia przed samym wydarzeniem oraz w dniach kiedy konferencja miała miejsce.

Najbardziej medialną informacją dotyczącą Forum IAB okazała się wiadomość o wystąpieniu Tomasza Lisa. Dziennikarz podczas prelekcji miał przedstawić swój najnowszy projekt cosnowego.pl- polski Huffington Post. Opiniotwórczej platformy na której swoje artykuły

będzie mógł zamieścić każdy ( tak działa angielska wersji strony). W dniu ukazania się zapowiedzi tego wydarzenia w mediach 3.11, w sieci ukazało się 33 publikacji dotyczących tego tematu. Największa w drugiej kolejności liczba publikacji dotyczących Forum IAB pojawiła się 8.11 ( tego dnia rozpoczęła się konferencja). Informacji było aż 31.

O tematyce Forum IAB i samym wydarzeniu w większości pisały portale informacyjne. W tych mediach ukazało się 72 % publikowanych informacji. Tylko 28 % publikacji i komentarzy ukazało się w mediach społecznościowych typu blogi, fora, Facebook.

Mixx Awards

W badanym okresie odnotowano 139 publikacji i opinii dotyczących Mixx Awards. Średnio publikowano na ten temat 4,5 informacji dziennie. Analizując wykres rozkładu publikacji w czasie zauważamy że najwięcej informacji pojawiło się w sieci w dniu wydarzenia. Oraz dzień później, było to odpowiednio 17 i 33 publikacje.

Publikacje pojawiające się w ciągu tych dwóch dni dotyczyły głównie wyników konkursu, ogłoszonych na Gali. Tytuł agencji roku otrzymały ex aequo dwie agencje Pride&Glory i 180heartbeats.

Najwięcej informacji dotyczących Gali Mixx Awards w badanym czasie pojawiło się w mediach informacyjnych- było to 68% wszystkich informacji na temat tego wydarzenia, 32% publikacji pojawiło się w mediach społecznościowych.

Raport dotyczy okresu od 10.10.2011 do 9.11.2011- dnia zakończenia konferencji. W badaniu uwzględnione zostały frazy Forum IAB oraz Mixx Awards. Dane zebrane zostały na podstawie 120tys. źródeł monitorowanych przez system MediaMon i obejmują wyłącznie publikacje, które pojawiły się w Internecie w badanym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji