Fox TV i Hearst Magazines tworzą seriale reklamowe

W ramach nowych form reklamy Fox TV i wydawnictwo Hearst przygotowują serial oparty na tytułach popularnych magazynów.

MarketingVox - DC
MarketingVox - DC
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Hearst Magazines oraz telewizja Fox współpracują w tworzeniu nowego, oryginalnego serialu przeznaczonego dla telewizji i internetu. Fabuła serialu opierać się będzie na popularnych tytułach wydawanych przez Hearst.

Podstawą seriali będą dwa magazyny: CosmoGirl oraz Popular Mechanics. Poszczególne odcinki trwać będą od 2 do 3 minut i udostępniane zostaną na stronach internetowych magazynów oraz w telewizji.

Nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów dotyczących serialu, który ma być oparty na magazynie Popular Mechanics. Natomiast serial CosmoGirl będzie pewnego rodzaju operą mydlaną i przewodnikiem, w którym to głosy widzów decydować będą co się stanie dalej.

W przypadku sukcesu dwóch zapowiadanych serii, firmy produkujące zamierzają nagrać więcej seriali opartych na tytułach istniejących magazynów. Liczba planowanych odcinków nie jest znana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska