Carrefour zachęca Polaków: „Odkryj Francji Czar”

Sieć marketów Carrefour Polska organizuje akcję handlową pod hasłem „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci będą mogli skorzystać z dedykowanych promocji na francuskie marki i produkty. To efekt partnerstwa Carrefoura i French Touch - największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carrefour zachęca Polaków: „Odkryj Francji Czar”

W ramach czwartej edycji French Touch, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla miłośników francuskich produktów i marek. W okresie od 18 do 30 września br. w 22 wybranych sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety), klienci będą mogli skorzystać z wielu promocji zarówno na artykuły spożywcze, jak również na francuską odzież i tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu. Akcja ma promować cały asortyment francuskich produktów w sklepach Carrefour, w tym produktów marek własnych, takich jak: Reflets de France, TEX czy „Jakość z Natury”.

W dedykowanym akcji French Touch katalogu handlowym, dostępnym także na stronie carrefour.pl, prezentowane są m.in.: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalne specjały z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur.

W czwartą edycję akcji French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, a także Ambasada Francji i Instytut Francuski w Polsce. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i trendach. Głównym elementem akcji będzie także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 7 października w TVN.

Carrefour od ubiegłego tygodnia realizuje nową  platformę komunikacyjną „Act for Food”. Sieć zrezygnowała z reklam z Napoleonem, w rolę którego wcielał się Jacek Braciak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online